zkušenost s Českou poštou

Názory, postřehy, stížnosti, diskuze na téma "Co se mi líbí, nebo nelíbí v dění v kaktusářské obci"
Názory, postrehy, sťažnosti, diskusie na tému "Čo sa mi páči, alebo nepáči v dianí v kaktusárskej obci"
Odpovědět
Uživatelský avatar
African
Top prispievateľ
Top prispievateľ
Příspěvky: 842
Registrován: 23 úno 2013, 13:42
Bydliště: Česká republika
Poděkoval: 70 x
Obdržel poděkování: 593 x

zkušenost s Českou poštou

Příspěvek od African » 19 čer 2020, 15:33

Sem do vrby dám další postřeh. Tentokrát s Českou poštou.

Dne 11.5.2020 jsem posílal dva doporučené balíčky (jeden hmotnost 1,2 kg, druhý 0,8 kg). Na konci května stále ležely na poště v Praze (podle Track and Trace). Česká pošta na podanou reklamaci vůbec nereagovala, jen mi poslali automatickou odpověď, že reklamaci registrují v systému. Z pošty v Praze byl jeden balík expedován k dodací poště 3.6. a druhý 6.6. Oba balíčky dorazily k adresátům 8.6.2020 (tedy doba dodání 28 dní) a Česká pošta se k reklamaci do teď (19.6.2020) ani neráčila vyjádřit.
Je až s podivem, že tato pseudo-firma ještě nezkrachovala, což jí ostatně z celého srdce přeji ... a pokud možno brzy.
A propos - ne nadarmo máme na firmě příkaz posílat balíky i dopisy jakkoli jinak, jen ne s ČP.
Títo uživatelé poděkovali autorovi African za příspěvek:
Štefan
Hodnocení: 9.09%

josska
Příspěvky: 42
Registrován: 28 lis 2007, 08:06
Bydliště: Klatovy
Poděkoval: 303 x
Obdržel poděkování: 12 x
Kontaktovat uživatele:

Re: zkušenost s Českou poštou

Příspěvek od josska » 19 čer 2020, 16:15

Romane, mám naprosto stejný zážitek. Posílal jsem doporučený balíček do USA 20.5. Ještě 10.6. to leželo na poště v Praze. Když jsem tam volal, řekli mi, že se jim tam válí zásilky ještě z dubna, že mají málo letadel. Ať to příště raději zkusím s jiným dopravcem, kteří mají víc kapacit. Okamžitě jsem podal reklamaci a ejhle 12. 6. balíček náhle odletěl do země určení. Ale na podanou reklamaci zatím vůbec nereagovali.
Títo uživatelé poděkovali autorovi josska za příspěvek:
Štefan
Hodnocení: 9.09%

Štefan
Příspěvky: 108
Registrován: 20 úno 2018, 18:36
Poděkoval: 356 x
Obdržel poděkování: 183 x

Re: zkušenost s Českou poštou

Příspěvek od Štefan » 19 čer 2020, 18:20

Je to tak, co u jiných dopravců jde, u České pošty ne, u nás to dospělo až tam, že se vůbec nesnaží balíček doručit, akorát vhodí lístek nezastižen, ač sedím doma. Dobírku pro dceru (za cca 4000,- Kč) mi vydat odmítli, i když jsem měl v telefonu kód a peníze v kapse. Podal jsem stížnost, odpověď mi zaslali doporučeně, doma jsem nebyl a hádejte, komu ji dali - mé dceři - aby byla absurdita dokonána.

jezour
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 1236
Registrován: 13 kvě 2007, 16:00
Bydliště: Plzeň
Poděkoval: 138 x
Obdržel poděkování: 273 x

Re: zkušenost s Českou poštou

Příspěvek od jezour » 19 čer 2020, 21:01

Pro reklamace bych nedoporučoval kontaktovat jejich zákaznické centrum, zkus vyhledat nějakou zodpovědnou osobu na jejich stránkách a email bude:

Kód: Vybrat vše

jmeno.prijmeni@cpost.cz
Sice také nikdo neodpoví, situace se však rychle rozhýbe, aspoň dle mých zkušeností (aneb co měli vydat a nechtěli vydat po stížnosti na vedení pro Plzeňský kraj najednou šlo vydat a další podobné případy).

A ještě jedna věc - Track and Trace jim taky nefunguje zcela bezchybně, i když tomu víceméně věřit lze.
-- Administrátor --

Uživatelský avatar
iconmaster
Příspěvky: 75
Registrován: 18 srp 2017, 21:15
Poděkoval: 140 x
Obdržel poděkování: 68 x

Re: zkušenost s Českou poštou

Příspěvek od iconmaster » 20 čer 2020, 12:29

Právní forma: Státní podnik
Toto hovorí za všetko (žiaľ, to platí aj na Slovensku)

(Zdroj: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste ... -informace)

Odpovědět

Zpět na „Názory a postřehy - Bútľavá vŕba“